Wednesday 4 May 2011

Saya Tertekan.

itu lah keadaan aku skng..

seperti yg dah aku maklum kan dalm post aku yg lepas.. sedang memangku tugas GM untuk beberapa ketika.. aku mmg sedang pressure.. smpi last nite aku kurang tido memikirkan tekanan2 ni.. adoi~~ 
ape yg aku risaokan?? macam2.. actually tmpt aku kerja ni x sama cam tmpt len.. which is.. dgn lambakan projek2 tanaman makanan nye.. yg kebanyakan baru beroperasi (paham2 je la.. projek baru naik) dan beberapa isu2 besar.. aku terus didesak oleh 'pihak2 atasan' come on guys im a newbie here k??wat do u aspect from me? k.. mmg aku dikatakan agak menonjol.. tp aku masih bnyk bnda nk bljar.. a tonne of things k !! plz.. gimme space and time.. baru 1thn 8bln.. mmg aku bnyk blajar.. tp as an asstnt! not a GM k.~~
aku hanya mampu berdoa padaNYa.. moga aku kuat semangat dan dpt jalankan tggjwb dengan baik.. im still learning and progressing! tp ingt.. aku nk jadi seseorng yg disegani dlm karier aku.. dats a promise to myslf!! 

No comments:

Post a Comment