Wednesday 11 May 2011

Cuti Hujung Minggu

assalamualaikum

plan cuti this week mmg agak cantek ku garap kan.. esok hingga isnin berada di luar johor dan selasa di johor balik arr.. cadang nk santak sampai selasa, coz rabu baru cuti tp ade beberapa aral yg menghalang. but i think its enough for now.. aku mmg dah atur aku punye schedule jgn ade meeting2 penting jatuh hari2 cuti ku ini.. tp tibe2 baru je pagi tadi my bos sms:

" shah. Dato' # nk jumpe jam 11 pagi esok. ape komen awk?"
jawab aku:

" ha? esok sy dh cuti, xde kat johor pon, sori sgt boss"

" k " simple je bos aku bls.

fuhh~! naik ke kepale darah aku... riso gak aku... tp aku ttp berkeras nk cuti sok. sbb this time its REALLY important. harap xde pape, dan sume nye berjalan dengan lancar. amin..

pasni, bulan june, nk g Reunion lak kat pd! yeah!

No comments:

Post a Comment