Wednesday 18 May 2011

Lawatan

Assalamualaikum

kali ni aku nk membebel pasal lambakan lawatan2 ke tmpt aku bertugas.. mmg bnyk.. kadang2 in amonth ade smpi 5,6 kali.. means every week ade... dan kadang2 lawatan lebih dari sehari.. yela.. memandangkan tmtp aku bertugas ni bnyk projek2 tanaman yg konon nye blh jadi cnth... entah la.. bg aku bnyk perlu aku perbetulkan disini.. dan aku yakin bnyk lg yg lbh baik kat luar sane.. xpe.. sape je dtg.. kami sambut dgn mesra.. ilmu jgn kedekut kan? perlu dikongsi.. share~~

ok.. nk share sumthing.. 'kami' < merujuk tmpt aku bertugas> masuk pertandingan @ lebh tepat dicalonkan dalm 1 pertandingan yg tinggi martabat nya.. peringkat kebangsaan.. hanya ade 5 kategori dipertandingkan dan 3 daripadanya diMonopoli oleh kami untuk mewakili johor. dan setakat ini juga 2 daripadanya tercalon Top 5 peringkat kebangsaan.. Alhamdullillah Syukur Pada Yang Esa.. so.. esok ade lawatan peringkat kebangsaan la.. cam panel juri.. nk menilai bagus ke tak projek ni.. harap semua nye berjalan lancar..

maybe kalau tahun ni ade rezeki... kami menang anugerah tertinggi kot.. InsyaAllah...  doa kan ea?
so.. for tomorrow.. wish us best of luck! dan moga berjaya..

No comments:

Post a Comment